Topic: Band wanted in Värmdö, Sweden

Hey, my name is Amanda and I want to start a band. Only problem is, none of my friends share the same music interest as me.
I'm 15, so I'm looking for both guys and girls in the age of 13-16. Music style is wide, but rock is the main genre. If you can write your own songs that's great, we can also do covers. I write my own songs, but I wouldn't want to be the only one that writes.
If your're interested, please respond. You can also send me a message to        comic1@live.se    (or if you don't want to give up your e-mail, LongLiveMercury on YouTube)      and tell me what kind of music you're into, if you write your own songs, name and age, and of course where you live.

Hej, jag heter Amanda och jag vill starta ett band. Mitt enda problem är att inga av mina vänner delar mina musikaliska intressen.
Jag är 15, så jag letar efter både killar och tjejer i åldern 13-16. Musikstilen är varierande, men inom rock. Om du kan skriva dina egna låtar så är det jättebra, men vi kan göra covers också. Jag skriver mina egna låtar men jag vill helst inte vara den enda som skriver.
Om du är intresserad, snälla svara. Du kan även skicka ett meddelande till      comic1@live.se    (eller om du inte vill uppge din e-mail, LongLiveMercury på YouTube)     och berätta vilken typ av musik du gillar, om du skriver egna låtar, namn och ålder, och självklart var du bor. (ort)

The reason I wrote in english first is because I didn't want a lot of people to wonder what I was writing.

Thank you for your tim, I'm hoping for a reply.

“I won't be a rock star. I will be a legend.”
-Freddie Mercury